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19 | 09 | 2017
OMIC
Índice do artigo
OMIC
Información al consumidor
¿Cómo reclamar?
¿Qué es una denuncia?
¿Qué es una reclamación?
¿Qué son las hojas de reclamaciones?
¿Quién debe tener hojas de reclamaciones?
¿Cómo es la hoja de reclamación?
¿Qué datos debe incluir?
¿Qué documentación se adjuntará con la hoja?
Onde se entrega cada copia?
Que prazos de tramitación hai?

 

Ante un problema derivado dunha relación de consumo é importante o informarse dos prazos para poder reclamar xa que estes varían en función da relación de consumo respecto da que se expoña o conflito.

Así, por exemplo, en materia de vivenda hai até tres prazos distintos, en función do tipo de danos (10 anos, 3 anos, 1 ano).Por iso non debe atrasarse a obtención da información sobre este extremo xa que podería chegarse a que unha reclamación extemporánea faga perder dereitos que doutra forma poderíanse exercitar.

 



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