Galician English French German Spanish
25 | 11 | 2017
OMIC
Índice do artigo
OMIC
Información al consumidor
¿Cómo reclamar?
¿Qué es una denuncia?
¿Qué es una reclamación?
¿Qué son las hojas de reclamaciones?
¿Quién debe tener hojas de reclamaciones?
¿Cómo es la hoja de reclamación?
¿Qué datos debe incluir?
¿Qué documentación se adjuntará con la hoja?
Onde se entrega cada copia?
Que prazos de tramitación hai?

 

Dentro das relacións dos consumidores e usuarios cos empresarios poden producirse conflitos o que pode dar lugar a que se produza unha reclamación ou unha denuncia.

Partindo do anterior debe resaltarse que cando no ámbito de consumo está a falarse de reclamación ou denuncia, deben cumprirse unha serie de orzamentos para que, no seu caso, póidase proceder á súa tramitación.

Así unha reclamación ou denuncia debe ser sempre dun consumidor ou usuario fronte a un empresario. Neste sentido, desde o punto de vista da protección dos consumidores, nunca serán admitidas aquelas reclamacións ou denuncias nas que o que se dilucide é unha relación entre empresarios ou entre consumidores. Por outra banda tampouco se terán en consideración aquelas reclamacións ou denuncias de empresarios fronte a un empresario.

Ademais do anterior, non é suficiente que as partes en conflito teñan o carácter de empresario por unha banda e de consumidor ou usuario por outro, senón que o conflito derive dunha relación de consumo, isto é, que se produza cando un consumidor acode a un empresario para a obtención dun ben ou servizo porque é o obxecto da súa empresa.

Partindo do anterior é cando por un consumidor ou usuario pódese presentar unha reclamación ou denuncia fronte a un empresario, o que obriga a explicar a distinción entre reclamación e denuncia


Esta protección realízase mediante actuacións inspectoras, informativas ou derivadas de denuncias, rede de alerta, comunicacións e inhibicións doutras comunidades autónomas, así como de campañas que incidan sobre produtos, servizos ou prácticas comerciais nos que se considera oportuno actuar para o seu control. As campañas de control de produtos constitúen un medio eficaz para comprobar a calidade e seguridade dos produtos permitindo a adopción de medidas para protexer os intereses dos consumidores.

.

 



  Compartir
Cartel

Utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos mediante a análise dos seus hábitos de navegación. Pode cambiar a configuración ou obter máis información aquí: Política de cookies.

Acepto cookies para este sitio