Galician English French German Spanish
19 | 09 | 2017
OMIC
Índice do artigo
OMIC
Información al consumidor
¿Cómo reclamar?
¿Qué es una denuncia?
¿Qué es una reclamación?
¿Qué son las hojas de reclamaciones?
¿Quién debe tener hojas de reclamaciones?
¿Cómo es la hoja de reclamación?
¿Qué datos debe incluir?
¿Qué documentación se adjuntará con la hoja?
Onde se entrega cada copia?
Que prazos de tramitación hai?

 
O acto mediante o cal un consumidor ou usuario pon en coñecemento da Administración de Consumo un feito, que pode supor unha vulneración das normas de protección ao consumidor. Analizada a situación denunciada a administración adoptará as medidas que considere oportunas para garantir a transparencia do mercado.

Unha denuncia non persegue por tanto a defensa invidual dos consumidores senón a defensa colectiva tendente a un equilibrio do mercado.

 



  Compartir
Cartel

Utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos mediante a análise dos seus hábitos de navegación. Pode cambiar a configuración ou obter máis información aquí: Política de cookies.

Acepto cookies para este sitio