Galician English French German Spanish
19 | 09 | 2017
OMIC
Índice do artigo
OMIC
Información al consumidor
¿Cómo reclamar?
¿Qué es una denuncia?
¿Qué es una reclamación?
¿Qué son las hojas de reclamaciones?
¿Quién debe tener hojas de reclamaciones?
¿Cómo es la hoja de reclamación?
¿Qué datos debe incluir?
¿Qué documentación se adjuntará con la hoja?
Onde se entrega cada copia?
Que prazos de tramitación hai?
 
Entre as diferentes vías que permiten defender os dereitos e restablecer os intereses lesionados dos consumidores, as follas de reclamación constitúen un instrumento áxil para facilitar a remisión ás administracións das denuncias por presuntas infraccións aos dereitos legalmente recoñecidos, e daquelas reclamacións que os consumidores desexen someter á arbitraxe de consumo
Quen pode reclamar? Calquera persoa independentemente da súa nacionalidade ou zona de residencia que adquira produtos ou servizos para o seu uso persoal ou familiar.
 


  Compartir
Cartel

Utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos mediante a análise dos seus hábitos de navegación. Pode cambiar a configuración ou obter máis información aquí: Política de cookies.

Acepto cookies para este sitio