Galician English French German Spanish
19 | 09 | 2017
OMIC
Índice do artigo
OMIC
Información al consumidor
¿Cómo reclamar?
¿Qué es una denuncia?
¿Qué es una reclamación?
¿Qué son las hojas de reclamaciones?
¿Quién debe tener hojas de reclamaciones?
¿Cómo es la hoja de reclamación?
¿Qué datos debe incluir?
¿Qué documentación se adjuntará con la hoja?
Onde se entrega cada copia?
Que prazos de tramitación hai?
 
Poderá acompañar a reclamación con todas as probas ou documentos que considere necesarios para unha mellor valoración dos feitos e, en especial, a factura cando se trate dunha reclamación sobre o prezo.
 
  Compartir
Cartel

Utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos mediante a análise dos seus hábitos de navegación. Pode cambiar a configuración ou obter máis información aquí: Política de cookies.

Acepto cookies para este sitio