OMIC |
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Dentro das relacións dos consumidores e usuarios cos empresarios poden producirse conflitos o que pode dar lugar a que se produza unha reclamación ou unha denuncia. Partindo do anterior debe resaltarse que cando no ámbito de consumo está a falarse de reclamación ou denuncia, deben cumprirse unha serie de orzamentos para que, no seu caso, póidase proceder á súa tramitación. Así unha reclamación ou denuncia debe ser sempre dun consumidor ou usuario fronte a un empresario. Neste sentido, desde o punto de vista da protección dos consumidores, nunca serán admitidas aquelas reclamacións ou denuncias nas que o que se dilucide é unha relación entre empresarios ou entre consumidores. Por outra banda tampouco se terán en consideración aquelas reclamacións ou denuncias de empresarios fronte a un empresario. Ademais do anterior, non é suficiente que as partes en conflito teñan o carácter de empresario por unha banda e de consumidor ou usuario por outro, senón que o conflito derive dunha relación de consumo, isto é, que se produza cando un consumidor acode a un empresario para a obtención dun ben ou servizo porque é o obxecto da súa empresa. Partindo do anterior é cando por un consumidor ou usuario pódese presentar unha reclamación ou denuncia fronte a un empresario, o que obriga a explicar a distinción entre reclamación e denuncia
. |